Veelgestelde vragen

Hieronder enkele algemeen veel voorkomende vragen. Wij helpen u graag met eventuele andere vragen, bel ons gerust op voor overleg: 0345 517133.

Moet ik altijd een reservering maken voor een verblijf bij het kattenhotel?

Ja, u kunt via onze website gemakkelijk een reservering maken voor ons kattenhotel. Er wordt daarop spoedig met u contact opgenomen voor het bevestigen van deze reservering en met u de gegevens doorgenomen.

Kan ik jullie 24 uur per dag bereiken?

Wij zijn open op maandag tot en met vrijdag van 8.00-19.00, zaterdag zijn wij open van 10.00-13.00 voor ophalen medicatie en balieverkoop. Tevens kunt u op zaterdag uw kat brengen of ophalen uit het kattenhotel. Er is op zaterdag ook een dierenarts aanwezig van 10.00-13.00 voor consulten en spoedgevallen.

Belt u buiten openingstijden dan wordt u automatisch doorverbonden met de Spoedkliniek voor Gezelschapsdieren Midden Nederland (SGMN). Daar zijn ze gespecialiseerd in opvang van spoedgevallen.

Wat moet ik meenemen wanneer ik mijn kat breng voor een hotelverblijf?

Bij het brengen van uw kat(ten) is het verplicht dat wij een geldig paspoort van uw dier(en) bewaren tijdens het gehele verblijf. Hierin staan onder andere de vaccinaties en ontworm- en ontvlo-middelen.
Er wordt met u doorgenomen of er speciale dieetwensen zijn. In sommige gevallen wordt ervoor gekozen voer van thuis mee te nemen.

Onderdeel van Dierenkliniek Culemborg
Medisch geschoold personeel
Veterinair toezicht dagelijks aanwezig
Hoogwaardig kattenvoer van Hill’s

Wat onze klanten zeggen

“Ik ben zeer tevreden met de behandeling van onze kat Sammy. Daarnaast ook tevreden over de persoonlijke voorlichting en behandeling.“

“Twee zeer gedreven en kundige dierenartsen zijn hier werkzaam. Bij een consult wordt je hele dier nagekeken op zijn of haar gezondheid. Er wordt de tijd voor je genomen en het personeel is vriendelijk en attent.“

Maak nu online een reservering.